כללים לכושר נכון בבית ובחדר כושר

הכללים הדרושים לאימון נכון בבית ובחדר כושר

כלל מס' 1 - מתיחות לפני כל תחילת אימון

למה זה טוב? את/ה מותח את השריר ונותן לו להתחמם לפני שאת/ה מרימים משקולות או עושים ריצה

זה כמו שאתם מדליקים את האוטו בחורף, אתם לא ישר מדליקים ונוסעים קודם מניעים את האוטו ונותנים לו להתחמם לפני תחילת הנסיעה ככה אתם שומרים על האיכות שלכם באימון ושתוכלו להתקדם באימונים הבאים ולא להתפס כמו כל פעם שעשיתם אימון ופשוט אחרי אימון ראשון לא יכולתם להמשיך עוד בגלל שנתפסתם בכל הגוף אז מ ת י ח ו ת!!!

כלל מס' 2 - מספר סטים בכל תרגיל

המספר סטים הדרוש לכל תרגיל הינו:

לאלה שרוצים פשוט להרחיב את השריר - זה יותר סטים ומשקל נמוך 4-סטים , בכל סט 15-20 חזרות

לאלה שרוצים להתחטב - זה פחות סטים ויותר העמסת משקל גבוה 3-סטים בכל סט 8-10 חזרות

כלל מס' 3 - שתייה מרובה באימון

אל תשכחו להביא מים לאימון והרבה בין 750 מ"ל לליטר באימון אתם שורפים הרבה קלוריות ומזיעים יתר על המידה לכן הקפידו לשתות מים בכל מנוחה בין החזרות או בין הסטים אם לא אתם פשוט לא תתנו את כל כולכם באימון, והאימון שלכם לא יהיה פרקטי כי הגוף עייף ואין לו את המים שיניעו אותו אז הקפידו!!!

כלל מס' 4 - שחרור אחרי אימון

בואו וניהיה אמיתיים אף אחד לא באמת עושה את זה כי למי יש כוח אחרי אימון מפרך לעשות גם שחרור מעפן ושכולם יסתכלו עליכם ויגידו מה הדבילים האלה עושים?

ואתם פשוט הולכים לבית וקמים בבוקר ואתם תפוסים בכל הגוף

למה זה ככה? יש מה שנקרא חומצת חלב שאחרי האימון אם לא מפזרים אותה בשחרור היא נתקעת לנו בשרירים ונחה לה שם ולא נותנת את עבודתה לשרירים ואז אנחנו נתפסים, ולכן אל תתייחסו לאנשים תעשו את השחרור כי כאשר אתם תעשו יום למחורת אתם תקומו כמו גדולים לאימון הבא שלכם ואלה שצחקו עליכם אתם לא תראו אותם כי הם לא עשו את השחרור שאתם עשיתם יום לפני :)

כלל מס' 5 - ביגוד  לחדר כושר

פשוט תתלבשו טוב בחורף ובקיץ