המוצרים הכי נצפים באיביי

כלי זה יעזור לכם לחקור ולמצוא את המוצרים הכי נצפים והכי חמים ב- eBay. לאחר בחירת קטגוריה, הכלי יציג בפניכם את המוצרים הכי פופולארים באיביי.

5 המוצרים הכי נצפים באיביי

קטגוריה:
הגבלה:

הטמע באתר

צבע רקע שמאל:
צבע רקע ימין:
יש להעתיק את הקוד הבא ולשים אותו במקום הרצוי באתר
<script async src="https://www.10buy.co.il/js/tools/ebayitems.js"></script>
<div class="10buy-ebayitems" data-bacgrkound1="191654" data-background2="43C6AC" data-c="" data-l="5"></div>

המוצרים הכי נמכרים באיביי

ידע זה כוח. וכלי זה מספיק לכם הרבה ידע! לרוב יש יחס לינארי וישיר בין המוצרים הכי נצפים לבין המוצרים הכי נמכרים באיביי, לכן כשאתם מחפשים לשווק מוצר, חדש או קיים, כדאי לכם לבדוק מה המוצרים הכי פופולארים. מידע זה יעזור לכם לשווק יותר נכון, מוצרים שהם יותר רווחיים.

הטמעה באתר

הרבה בלוגרים וכותבי תוכן אוהבים לעשות סיקור של המוצרים הכי חמים באיביי, אך כמובן שמידע זה אינו מעודכן אלא אם כן הבלוגר דואג לחזור ולעדכן את המאמר שלו בצורה ידנית.

כעת, כל כתב תוכן או בלוגר יוכל להטמיע את הכלי הזה באתר שלו או בכתבה שלו בצורה פשוטה במיוחד. רק מעתיקים שתי שורות של קוד ומכניסים לתוך הכתבה.

איך לשווק את המוצרים של איביי?

אתם אפילייט של איביי? מחפשים לעשות עוד כסף? תוכלו לעשות זאת בקלות רבה ע״י פתיחת אתר קטלוג מוצרים בחינם ב- 10Buy. לאחר שתקימו אתר בחינם תוכלו להתחיל להעלות אליו את המוצרים הכי פופולארים ולהתחיל להרוויח עליהם כסף!

איך להתחיל בשיווק שותפים?

אתם לא בטוחים מה זה שיווק שותפים? מחפשים מקום טוב להתחיל ממנו? דאגנו לכתוב לכם מדריך מסודר ופשוט לאיך להתחיל בשיווק שותפים .